Ludowy Bank Spółdzielczy w Złotowie

Nawigacja

Treść strony

Obecnie, wiele osób nie wyobraża sobie funkcjonowania bez karty płatniczej, konta internetowego czy aplikacji mobilnej. Szczególnie przekonaliśmy się o tym w ostatnim okresie. Aktywność w cyberprzestrzeni to nie tylko wygoda i oszczędność czasu, ale także rosnące wyzwania w obszarze zapewnienia cyberbezpieczeństwa.

Wystarczy wiarygodne przeprowadzenie rozmowy telefonicznej przez oszusta lub wiadomość wysłana na skrzynkę e-mail, aby mógł on zdobyć Twoje pieniądze.

Dlaczego musisz zachować czujność
Oszuści starają się wyglądać na tak godnych zaufania, jak to tylko możliwe, dlatego ważne jest zachować czujność i uważać na wszystko, co podejrzane. Oszustwo to transakcja na Twoim koncie, której nie autoryzowałeś i nie dokonałeś sam, a ma miejsce, gdy dokonujesz - lub autoryzujesz - płatność ze swojego konta komuś lub czemuś, co uważasz że jest autentyczne. Jednak zamiast tego zostajesz oszukany.

W przypadku jeżeli przypadkowo przekazałeś swoje dane osobowe, przelałeś pieniądze oszustom lub podałeś swoje dane logowania do bankowości internetowej niezwłocznie zastrzeż je i skontaktuj się z Bankiem.
Jak zastrzec?

KARTY PŁATNICZE
Bezpłatne numery dostępne całą dobę: 22 515 31 50 lub 828 828 828
Dzwoniąc z zagranicy, opłata zgodna z taryfą operatora: +48 22 515 31 50

USŁUGA BLIK, PROBLEMY Z KARTĄ W BANKOMACIE
Bezpłatny numer dostępny całą dobę: 800 888 888
Dzwoniąc z zagranicy, opłata zgodna z taryfą operatora: +48 61 647 28 46
E-mail: call.center@sgb.pl.

BANKOWOŚĆ INTERNETOWA
Wysyłając SMS pod nr 509 900 218 o treści „BI#identyfikator#PESEL”, gdzie „identyfikator” to login do Internet Bankingu lub w Internet Bankingu (zakładka Ustawienia → Kanały dostępu)

Obecnie, wiele osób nie wyobraża sobie funkcjonowania bez karty płatniczej, konta internetowego czy aplikacji mobilnej. Szczególnie przekonaliśmy się o tym w ostatnim okresie. Aktywność w cyberprzestrzeni to nie tylko wygoda i oszczędność czasu, ale także rosnące wyzwania w obszarze zapewnienia cyberbezpieczeństwa.

Wystarczy wiarygodne przeprowadzenie rozmowy telefonicznej przez oszusta lub wiadomość wysłana na skrzynkę e-mail, aby mógł on zdobyć Twoje pieniądze.

Dlaczego musisz zachować czujność
Oszuści starają się wyglądać na tak godnych zaufania, jak to tylko możliwe, dlatego ważne jest zachować czujność i uważać na wszystko, co podejrzane. Oszustwo to transakcja na Twoim koncie, której nie autoryzowałeś i nie dokonałeś sam, a ma miejsce, gdy dokonujesz - lub autoryzujesz - płatność ze swojego konta komuś lub czemuś, co uważasz że jest autentyczne. Jednak zamiast tego zostajesz oszukany.

W przypadku jeżeli przypadkowo przekazałeś swoje dane osobowe, przelałeś pieniądze oszustom lub podałeś swoje dane logowania do bankowości internetowej niezwłocznie zastrzeż je i skontaktuj się z Bankiem.
Jak zastrzec?

KARTY PŁATNICZE
Bezpłatne numery dostępne całą dobę: 22 515 31 50 lub 828 828 828
Dzwoniąc z zagranicy, opłata zgodna z taryfą operatora: +48 22 515 31 50

USŁUGA BLIK, PROBLEMY Z KARTĄ W BANKOMACIE
Bezpłatny numer dostępny całą dobę: 800 888 888
Dzwoniąc z zagranicy, opłata zgodna z taryfą operatora: +48 61 647 28 46
E-mail: call.center@sgb.pl.

BANKOWOŚĆ INTERNETOWA
Wysyłając SMS pod nr 509 900 218 o treści „BI#identyfikator#PESEL”, gdzie „identyfikator” to login do Internet Bankingu lub w Internet Bankingu (zakładka Ustawienia → Kanały dostępu)

Kontakt

(Centrala) Spółdzielczy Bank Ludowy w Złotowie
al.Piasta 46, 77-400 Złotów
 
godziny otwarcia:
poniedziałek - piątek 8.15 - 15.30
wtorek 8.15 - 16.00 (sala obsługi)
 
 
tel. (67) 263 20 20, (67) 263 21 04
fax (67) 263 32 94
 
Kontakt do Inspektora Ochrony Danych
Agnieszka Karbowiak 
tel. 67 263 20 20 wew.236
e-mail: iod@sblzlotow.com.pl
 
SWIFT: GBWCPLPP                    NIP: 767-000-48-19                  REGON: 000498916
 
L.p.
Nazwa jednostki organizacyjnej
Adres jednostki organizacyjnej
Godziny otwarcia placówki
Kontakt
Centrala Banku
1.
Spółdzielczy Bank Ludowy w Złotowie
al.Piasta 46
77-400 Złotów
poniedziałek - piątek 8.15 - 15.30
tel. (67) 263 20 20, (67) 263 21 04
fax (67) 263 32 94
Oddziały Banku
1.
Oddział w Złotowie
al.Piasta 46
77-400 Złotów
poniedziałek - piątek 8.15 - 15.30
wtorek 8.15 - 16.00 (sala obsługi)
tel. (67) 263 20 20, (67) 263 21 04
fax (67) 263 32 94
2.
Oddział w Krajence
ul. Władysława Jagiełły 1
77-430 Krajenka

poniedziałek - piątek 8.15 do 15.30

tel. (67) 263 85 62, (67) 263 83 63
fax (67) 263 81 99
3.
Oddział w Okonku
ul. Niepodległości 25
64-965 Okonek
poniedziałek - piątek 8.15 do 15.30
tel. (67) 266 90 24, (67) 266 90 36
fax (67) 266 97 39
4.
Oddział w Mirosławcu
ul. Wolności 26
78-650 Mirosławiec
poniedziałek - piątek 8.15 do 15.30
tel. (67) 259 50 18 (67) 259 54 73
Filie
5.
Filia w Złotowie
ul. Mickiewicza 24
77-400 Złotów
poniedziałek - piątek 9.15 do 17.00
tel. (67) 263 41 22, (67) 263 41 20
6.
Filia w Wałczu
ul. Tysiąclecia 9-15
78-600 Wałcz
poniedziałek - piątek 8.30 do 16.00
tel. (67) 258 04 59, (67) 258 31 07
Punkty Kasowe
7.
w Złotowie
ul. Dworzaczka 4
poniedziałek - piątek 9.30 do 17.00
tel. (67) 263 28 82
8.
w Radawnicy
ul. Młyńska 6
poniedziałek - piątek 8.15 do 14.40
tel. (67) 265 93 63
9.
w Tarnówce
ul. Zwycięstwa 22
poniedziałek - piątek 8.15 do 15.30
tel. (67) 349 22 62
10.
w Lipce
ul. Szkolna 1
poniedziałek - piątek 9.00 do 16.45
tel. (67) 350 97 55
11.
w Zakrzewie
ul. E.J. Osmańczyka 17
poniedziałek - piątek 9.00 do 16.45
tel. (67) 263 20 96